Denne fortrolighedspolitik fastlægger, hvordan dette websted (i det følgende benævnt "butikken") bruger og beskytter alle oplysninger som du giver butikken, mens du bruger dette websted. Butikken er forpligtet til at sikre, at dit privatliv er beskyttet. Hvis vi beder dig om at give visse oplysninger, som du kan identificeres ved ved brug af dette websted, så kan du være sikker på, at den kun vil blive brugt i overensstemmelse med denne fortrolighedserklæring. Butikken kan ændre denne politik fra tid til anden ved at opdatere denne side. Du skal derfor tjekke denne side fra tid til anden for at sikre at du er tilfreds med eventuelle ændringer.

Hvad indsamler vi

• Dit navn
  • Kontaktinformation som email, adresse og telefon nummer
  • Evt. anden information der kræves for at vi kan sende varer til dig

Hvad gør vi med den information vi indsamler

• Intern journalføring
  • Statestik til forbedring af vores produkter og servicer
  • Udsende nyhedbreve og tilbud - hvis du har tilmeldt dig det.

Sikkerhed

Vi er forpligtet til at sikre, at dine oplysninger er sikre. For at forhindre uautoriseret adgang eller videregivelse har vi indført passende fysiske, elektroniske og ledelsesmæssige procedurer til at beskytte og sikre de oplysninger, vi indsamler online.

En cookie er en lille fil, der beder om tilladelse til at blive placeret på din computers harddisk. Når du er enig, tilføjes filen, og cookien hjælper med at analysere webtrafik eller fortæller dig, når du besøger et bestemt sted. Cookies tillader, at webapplikationer reagerer på dig som person. Webapplikationen kan skræddersy sine operationer til dine behov, ved at samle og huske oplysninger om dine præferencer. Vi bruger cookies til trafiklogfiler til at identificere hvilke sider der bruges. Dette hjælper os med at analysere data om websidetrafik og forbedre vores websted for at skræddersy det til kundernes behov. Vi bruger kun disse oplysninger til statistiske analyseformål, og derefter fjernes dataene fra systemet. Generelt hjælper cookies os med at give dig et bedre websted ved at gøre det muligt for os at overvåge, hvilke sider du finder nyttige, og hvilke du ikke gør. En cookie giver os på ingen måde adgang til din computer eller oplysninger om dig bortset fra de data, du vælger at dele med os. Du kan vælge at acceptere eller afvise cookies. De fleste webbrowsere accepterer automatisk cookies, men du kan normalt ændre din browserindstilling til at afvise cookies, hvis du foretrækker det. Dette kan forhindre dig i at udnytte websitet fuldt ud.

Kontrol med dine personlige oplysninger

Du kan vælge at begrænse indsamlingen eller brugen af ​​dine personlige oplysninger på følgende måder:

• Når du bliver bedt om at udfylde en formular på webstedet, skal du kigge efter det felt, du kan klikke for at indikere, at du ikke ønsker, at oplysningerne skal bruges af nogen til direkte markedsføring.
  • Hvis du tidligere har accepteret os at bruge dine personlige oplysninger til direkte markedsføringsformål, kan du når som helst skifte mening ved at fortælle os ved hjælp af vores Kontakt os information
Vi vil ikke sælge, distribuere eller lease dine personlige oplysninger til tredjepart, medmindre vi har din tilladelse eller er lovpligtig til at gøre det. Vi kan muligvis bruge dine personlige oplysninger til at sende dig salgsfremmende oplysninger om tredjepart, som vi synes, du kan finde interessant, hvis du fortæller os, at du ønsker at dette skal ske. Du kan anmode om dine om personlige oplysninger, som vi har om dig i henhold til databeskyttelsesloven 1998. Der betales et mindre gebyr. Hvis du gerne vil have en kopi af de oplysninger, du har, skal du e-maile os denne anmodning ved hjælp af vores Kontakt os information. Hvis du mener, at oplysninger, som vi har på dig, er forkerte eller ufuldstændige, skal du skrive til eller maile os så hurtigt som muligt på mailto:info@printerpiraten.dk så korrigerer straks alle oplysninger, der viser sig at være forkerte.